joi, 30 mai 2024

Ajutorul Maicii Domnului

 Pentru rugaciunile Sfintilor Cuviosi Isaachie Marturisitorul Varlaam, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Icoana Maicii Domnului aparatoare de foc

 

Cu doua zile in urma, un preot din Prahova mi-a povestit urmatoarea minune:

“In anul 2009 am venit in Sfantul Munte cu un grup de credinciosi; aveam un epitrahil cu mine pe care l-am atins pe la toate sfintele moaste la care m-am inchinat.

Ultima noapte am dormit la Schitul Sfantul Andrei din Kareia. Acolo ne-au primit cu drag si ne-au cazat intr-o camera care avea o soba veche cu hornul subred. Schitul fiind in refacere, nu reusisera sa repare toate sobele. Si pentru ca era frig afara, am bagat un pic mai multe lemne in foc apoi ne-am dus la vecernie.

Intre timp hornul a crapat si a cazut jos luand foc camera. Cand ne-am intors de la vecernie, camera era arsa complet, imediat a venit si staretul cu cativa parinti. In camera aveam geanta mea in care aveam epitrahilul de care am spus mai sus si o copie litografie dupa icoana Maicii Domnului Aparatoarea de foc de la Schitul Romanesc Prodromu. Cand ne-am uitat in camera geanta era intacta fara sa fie atinsa de foc. Deci era arsa complet toata camera pe interior, doar locul pe care era geanta nu a ars.

Vazand minunea staretul cu parintii au cazut in genunchi. Luand geanta le-am aratat Icoana Maicii Domnului Aparatoarea de foc. Atunci unul dintre parinti ne-a zis ca aceasta minune trebuie spusa la Schitul Prodromu pentru a fi scrisa.

Avand bani la mine, i-am zis staretului daca vrea sa platesc despagubire pentru tot ce a ars din neatentia noastra. Dar ne-a refuzat spunand ca nu suntem noi de vina si nu-i datoram nimic. Am plecat de acolo emotionati pentru minunea pe are a facut-o Maica Domnului, dar si cu mustrari de constiinta pentru paguba produsa.”.

(monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti II”)

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Ce mare și minunat este Dumnezeul nostru!

din casuta noastra spunea...

Așa este Andreea! Doamne aimgrija de noi!

din casuta noastra spunea...

Așa este Andreea! Doamne, ai grija de noi.