joi, 23 mai 2024

Maica Domnului

 Pentru rugaciunile Sfantului Ierarh Mihail Marturisitorul, episcopul Sinadei si ale Sfintei Mironosite Maria mama lui Cleopa, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Icoana Maicii Domnului “Dulcea sarutare”

Intr-o zi m-am dus la manastirea Filoteu cu un grup de crestini ca sa se inchine la Icoana facatoare de minuni “Dulcea Sarutare” care a venit pe apa prin minune pe vremea iconoclastilor. La Manastire mai venise un grup de romani pentru inchinare si sfat duhovnicesc. In timp ce ne inchinam, unul din cei trei preoti din grup s-a oprit in fata Icoanei si, cu lacrimi in ochi, a inceput sa ne povesteasca:

Fratilor, cu catva timp in urma am construit o biserica si am adus si o copie a Icoanei Maicii Domnului “Dulcea Sarutare” de la Filoteu. Intr-o noapte, nu stiu din ce cauza, a luat foc Biserica si a inceput sa arda turla. Focul ardea destul de puternic, dar pana sa ajunga pompierii s-a stins singur fara sa apuce sa faca pagube prea mari.

In noaptea urmatoare, in timp ce dormeam, am vazut-o pe Maica Domnului exact asa cum este in Icoana. Si-a intins mana spre mine si mi-a zis: “Eu am oprit focul”, apoi s-a facut nevazuta. Cand m-am trezit i-am multumim cu lacrimi Maicii Domnului ca ne-a salvat Biserica.

Toate acestea ni le-a povestit preotul in fata Icoanei Maicii Domnului facatoare de minuni de la Manastire Filoteu. Din cate stiu preotul era din Bihor.

(monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti II”)

Niciun comentariu: