sâmbătă, 2 martie 2024

SPRE CASA

 SPRE CASA

Dimineața, înainte de a pleca din Cluj, am fost la magazinul "Farmec" pentru a cumpăra fetelor noastre dragi cate un martisor, apoi ne-am plimbat puțin prin zona Operei, făcând și câteva fotografii.






Drumul spre casa a fost foarte lung și obositor. E prima dată când "domnul WAZE" ne-a plimbat cred că jumătate de țară😏😏.

De la Cluj, ne-a îndreptat spre Alba, după care, in loc sa ne direcționeze spre Sibiu-Brasov, ne-a indicat Valea Oltului-Ramnicu Valcea-Pitesti-Targoviste-Ploiesti. Am plecat din Cluj la ora 11 și am ajuns acasă la ora 18.30, rupți de oboseala.

Am făcut doar câteva fotografii, din mers, in stațiunea Căciulata.


Și o fotografie Oltului.


4 comentarii:

copilarim spunea...

Daca a fost liber pe Valea Oltului, atunci cu siguranta a fost o bucurie. :)
Bine ati revenit acasa :)

din casuta noastra spunea...

A fost liber și am putut admira peisajul.
Mulțumim frumos!❤️🤗

Luiza spunea...

Ce imagini frumoase! Mi-am bucurat și eu ochii!

din casuta noastra spunea...

Mă bucur mult că ți-au plăcut.