vineri, 29 martie 2024

La multi ani!

 O zi mai specială

La serviciu azi a fost o zi mai specială. Coleguta noastră,Veronica, a implinit frumoasa vârstă de 62 de ani. Astfel ca, de dimineața ne-am rezolvat problemele urgente, iar în a doua parte a programului am sarbatorit-o, servind prânzul împreună, într-o atmosferă de voie buna. Pentru desert m-a rugat sa îi pregătesc prăjitura egipteană și o prăjitură de post cu cacao.



La multi ani draga noastră colega, cu sănătate și multe zile senine.


(sursa foto: pinterest)


6 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani colegei dumneavoastră!
Prăjiturele au ieșit foarte apetisante!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos.

Mihaela Toilă spunea...

Ce bine arată prăjiiturile!! Când ai timp, și dacă vrei, bineînțeles, m-aș bucura să împărtășești rețetele cu noi! La mulți ani, colegei tale! O zi frumoasă îți doresc! Te pup

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag voi scrie rețetele.
O duminica frumoasa îți doresc și eu!🤗🤗

copilarim spunea...

La multi ani si din partea mea.
Ce prajituri minunate ai facut!!
Pupici

din casuta noastra spunea...

Ii transmist colegei mele, care se va bucura la fel de mult ca si de celelate urari pe care i le-am transmis.
Sa "prajituresc" este una dintre cele mai mari placeri ale mele.
Te imbratisez Rux si iti doresc o saptamana minunata!😘😘