vineri, 8 martie 2024

LA MULTI ANI!

 DE ZIUA FEMEII

La multi ani tuturor doamnelor, mamicilor, bunicutelor. Sa fiti sanatoase, bucuroase, iar viata sa va fie o intreaga primavara.

 Din numeroasele mesaje primite azi, unul mai frumos decat altul, a fost un mesaj trimis de o buna prietena, care mi-a placut foarte mult, asa ca vi-l transmit si voua, dragele mele cititoare:

 “Ce ne-am face fără voi? Cum am putea să nu vă fim recunoscători când nici una din ființele omenești nu poate veni în existență decât din plăsmuirea iubirii lui Dumnezeu, pusă în pântecele unei femei. Iată cum femeia devine creatoare și dătătoare de viață, ea, gingașă, plăpândă și delicată, ea muză și vis, ea dorință și împlinire, jumătate și tot.

 Vă mulțumesc pentru că îmi "bântuiți" gândurile, că dați scop rugăciunilor și motiv mulțumirii în pomenire. Bunul Dumnezeu să vă țină sănătoase, frumoase, înțelepte și puternice, dar totodată calde, bune, diafane și gingașe, ușor alintate și veșnic vesele.

 Primăvară împletită-n păr, iz de frezii în dantele, zâmbet și iubire-n piept, iar în inimi bucurii!

 La mulți ani, vouă!”

 (sursa: Youtube - Staretul Iosif Vatopedinul)

6 comentarii:

CARMEN spunea...

La multi ani! Un 8 Martie fericit! 🌷🐞🌷

Daniela spunea...

La mulți ani binecuvântați în Hristos Domnul, dragă Ioana! 🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel Carmen!🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel Daniela!❤️🤗

Corina spunea...

La multi ani! Cu primavara in suflet si flori de zambete pe chip!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Corina.
Și ție îți doresc la fel