luni, 11 martie 2024

PROBLEME TEHNICE

 Cine mă poate lamuri?

Soțul meu mi-a spus că, de câteva zile, nu mai primește notificări cu postările mele. Am verificat setările (atât cât m-am priceput, având în vedere că partea aceasta tehnica îmi este străină), iar când am vrut sa accesez blogul, îmi spune că momentan este nefuncțional. 

In schimb, daca intru pe un articol mai vechi arătat de Google pot vedea toate postările.

Oare ce am făcut greșit?

Vă rog să îmi spuneți, dacă știți cumva ce am stricat.

6 comentarii:

copilarim spunea...

Poate nu ai facut nimic si se ajusteaza platforma. Vad ca e diferit template-ul / sau doar layout-ul la blog - e frumos, cu floricele. Poate atunci cand l-ai ales pe el s-a intamplat ceva si acum se ajusteaza.
Mie mi-au aparut in lista de urmarire de la blogger articolele. :)

Ah.. ce e schimbat - e o dunga neagra peste Data - sus la articol. Dar daca o selectez imi apare scrisul. Banuiesc ca e tot de la setarile template-ului nou. Mai asteapta 1-2 zile sa vezi ...poate isi revine singur.

Pupici cu drag :)

din casuta noastra spunea...

La ajustarea platformei nu m-am gândit. Mulțumesc Rux.🤗

Andreea Napirlica spunea...

Nu se pot deschide postările noi...
Da ceva eroare...

din casuta noastra spunea...

Asa este Andreea. Ca sa vezi noile postari, cand accesezi pagina, trebuie sa intri pe o postare veche. L-am rugat pe fiul meu sa vada ce este cu acea erorare si, sper din tot sufletul sa rezolve.

Andreea Napirlica spunea...

Acum am intrat si merge🙏

din casuta noastra spunea...

Mă bucur Andreea că ai reușit să intri. Sper că fiul meu sa rezolve problema in acest week-end.🤦