marți, 26 martie 2024

PLIMBARE

 MICA PLIMBARE

Duminica, in momentul in care am plecat spre casa, vremea era atat de frumoasa incat am avut ”mancarici la talpi”. M-as fi plimbat prin Ploiesti, fara tinta. Numai ca sotul meu a avut o idee mai buna. Sa mergem la manastire la Ghighiu. Ne inchinam la icoana Maicii Domnului “Siriaca” si ne plimbam pana la Izvorul de la manastire. Numai ca, in momentul in care am ajuns, era foarte multa lume care astepta sa se inchine Maicii Domnului (nu cred ca exagerez daca spun ca erau peste 100 persoane la rand) asa ca am mers direct spre Izvor. Desi lume multa si aici, ne-am bucurat de aceasta scurta plimbare, ne-am bucurat de soare si de aer curat.

Am fi poposit mai mult in acest loc plin de frumusete, insa vantul ne-a trimis acasa (pentru ca alergia mea imediat a inceput sa isi faca simtita prezenta).

Bineinteles ca am facut si cateva fotografii.










4 comentarii:

copilarim spunea...

Ce amintiri frumoase! Si ce loc linistit!!
Pupici

din casuta noastra spunea...

Asa este Rux. Deși aglomerat, tot am simțit pace și liniște.
Îți doresc o zi frumoasa și ție.

Andreea Napirlica spunea...

E atât de frumoasă Mama știrea Ghighiu încât cred ca as merge lunar sau mai des dacă as sta acolo aproape.
Icoana Maicii Domnului are mult har🙏

din casuta noastra spunea...

Este într-adevăr o mănăstire foarte frumoasa, însă destul de aglomerata. Noi, fiind aproape, de multe ori, mergem direct de la serviciu. Rugăciunile făcute la icoana Maicii Domnului "Siriaca" au fost întotdeauna ascultate.🙏🙏