marți, 12 martie 2024

AM CITIT

 Secretul doctorului” – Nicole Brooks


O carte usoara, de vacanta, pe care eu am citit-o in cateva ore, efectul acestei carti fiind o stare de relaxare.

Eroina cartii, asistenta Anne Melton a renuntat la serviciul de la spital, in ideea ca logodnicul ei o va invita sa mearga cu el in Africa. Cum nu s-a intamplat asa, Anne a raspuns unui anunt de angajare ca asistenta pentru un medic invalid de la tara. Se gandea ca este vorba de un medic batran ce are nevoie de ajutor.

Invaliditatea tanarului doctor Ross Bradley consta in faptul ca mana stanga era fracturata si, prin urmare, avea nevoie de ajutor. Ajunsa la Haworth a coborat din tren si, vazand ca batranul medic nu o asteapta a mers la cafeneaua din apropiere. Aici, nu dupa mult timp a sosit medicul Ross Bradley. Intalnirea dintre cei doi a fost o surpriza pentru fiecare dintre ei: Anne nu se astepta ca medicul invalid sa fie atat de tanar si frumos, iar medicul Ross se astepta ca asistenta ce urma sa il ajute sa fie o persoana in varsta, cu experienta. Pe parcursul cartii s-a dovedit ca Anne , desi tanara si frumoasa, avea experienta si era foarte priceputa.

Povestea de dragoste este foarte frumoasa, iar cartea scrisa cu un limbaj mai mult decat decent. Este una din cartile acestei colectii care pune accentul pe sentimentul de dragoste si iubire.

2 comentarii:

copilarim spunea...

E nevoie de povesti dragute :).
Si imi place mult si ce imagine de blog ai ales. Foricelele acelea mici si albe sunt atat de diafane!
Pupici

din casuta noastra spunea...

Rux,sunt perioade in care simt nevoia sa citesc carti cu povesti dragute sau sa vad filme cu astfel de povesti. Si simt acest lucru in special cand vad in jurul meu multa rautate. Se spune ca in fiecare carte este un mic sambure de adevar, asa ca citindu-le, ma conving ca in viata sunt si lucruri frumoase.
Si mie mi-a placut tare mult imaginea. Asa simt eu primavara: delicata si diafana.
Iti doresc o zi minunata!