marți, 5 martie 2024

AM CITIT

 "SECRETUL CASTELULUI STRINBERG" de Nelly

La Cluj, oboseala și-a spus cuvântul atât de mult, încât nu mi-am dorit decât să stau culcusita in pat și să citesc sau sa dorm.

Am ales o carte subțire, ușoară, relaxanta (sau cel puțin așa am crezut eu).

Eroina cărții, Carole este o tânără franțuzoaică, retrasă, delicata, ce merge într-o seară în club împreună cu prietena ei și logodnicul acesteia.

 Aici îl întâlnește pe tânărul Igor, un tip drăguț și foarte amabil. După un dans, drumurile lor se despart.

Dintr-o dată, Carole se trezește că este moștenitoarea unei sume fabuloase și a unui castel in... Suedia. Numai că, această moștenire aduce cu ea și multe peripeții, pentru că cei din familie urmăresc să scape de noua mostenitoare considerând că este o intrusa.

Ce au încercat rudele să facă și cum a reușit să o ajute Igor, va las pe voi să aflați.

Ce pot sa va spun este că pe mine m-a ținut cu sufletul la gura, că chiar nu am reușit să o las din mână până când nu am terminat-o. Când am început să o citesc nu mi-a trecut prin minte că poate fi atât de palpitanta.

4 comentarii:

MNiko spunea...

Sunt unele cărți din seri asta, El și Ea care chiar merită citite. Doar pentru că sunt publicate în această serie, te fac să crezi că sunt ușoare, dar de faăt au subiecte chiar interesante.
Nu am citit această carte, o să-i dau o șansă dacă îmi trece prin mână.

din casuta noastra spunea...

Intr-adevar, multe dintre ele sunt frumoase.
O zi frumoasa Mniko!

Mihaela Toilă spunea...

Nu am citit aceasta carte, de fapt e prima data cand aud de ea. De obicei evit cartile de dragoste.
ZI frumoasa sa ai!

din casuta noastra spunea...

Mihaela, mie îmi plac și le citesc cu drag mai ales când sunt prea obosita pentru cărți mai serioase😀. E că și cum aș viziona un film de Crăciun.
O seara frumoasa îți doresc.🤗❤️