vineri, 1 martie 2024

POVESTIRE

 Pentru rugaciunile Sfintei Cuvioase Mucenite Evdochia si ale Sfintei Cuvioase Domnina, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Printesa, zana din familia mea

Inchid ochii si-mi aduc aminte cum o vedeam pe mama cand eram mai mica…

Mirosul ei dulce, obrazul ei fin, mana ei calda si cantecul lin. Ochii ei mari si verzi sclipeau de fericire cand ma vedeea si imi umplea inima de bucurie. Credeam ca este o printesa, o zana din povesti. Eram sigura ca nu este alta ca ea pe lumea aceasta.

Asa cred si acum, cand am crescut. Toti copiii vor spune ca mamele lor sunt speciale, dar nici una nu se compara cu a mea. Multe lucruri ma fac sa-mi iubesc mama. Ea este harnica, inteligenta, blanda si intelegatoare. Pentru noi munceste foarte mult. Merge la scoala sa predea, gateste in fiecare zi, face curat, ma ajuta la teme… Nu as putea cere o mama mai buna pentru ca deja o am pe cea perfecta.

Imbratisarile ei sunt cele mai placute! Si mereu imi spune cat de mult ma iubeste. Ma invata mereu sa fiu buna si cinstita.

Nu stiu ce alta minune pot gasi, dar sunt fericita asa, cu minunea mea draga, mama.

(Victoria L, 15 ani, Merei, Buzau- Patericul adolescentului-Pr.prof Adrian Chiaga, prof. Cristina Chiaga)

Niciun comentariu: