sâmbătă, 30 martie 2024

FINAL DE MARTIE

 BUCURIILE LUNII MARTIE

 S-a incheiat si prima luna de primavara - Martie, o luna plina de bucurii:

-am participat la Hramul Sfintilor 40 de mucenici, impreuna cu copiii de la Centru;

-nepotelul nostru Matei a implinit frumoasa varsta de doi ani;

-impreuna cu copiii de la Centru, de 8 Martie am servit briose ai am urat tuturor “O primvara frumoasa”;

-impreuna cu copiii de la Centru, am prezentat un moment de poezie prin care am slavit-o pe Maica Domnului si am adus un omagiu mamei si bunicii.

-am participat la hramul Bunavestire.

-am participat la cursul: “Sunt om ca orice om-iertare”, unde am cunoscut doamne cu suflet frumos.

-am petrecut multe clipe frumoase alaturi de nepotei;

-cu copiii de la Centru am infiintat “Clubul de lectura”;

-am facut sfestanie la inceput de post;

-ne-am spovedit si impartasit;

-am petrecut o seara minunata, impreuna cu copiii de la Centru, la spectacolul oferit de copiii cu Sindrom Down;

-am reusit sa ne plimbam mai mult.


Slava lui Dumnezeu pentru toate!

4 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

La multi ani!pentru nepotel.Sa fie sanatos!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Irina!🤗🤗

copilarim spunea...

Fie ca si aprilie sa aduca multe bucurii!!
Pupici :)

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Rux!
La fel iti doresc si tie.😘😘