luni, 4 martie 2024

PENSIUNE

 GAUDI ACCOMMODATION

(Sursa foto: internet)

Aceasta este denumirea complexului unde ne-am cazat de data aceasta și va fi cazarea noastră de cate ori vom merge la Cluj

Este vorba de un complex de apartamente care sunt dotate cu combina frigorifica, plita, cuptor cu microunde, cafetiera, ceainic, etc., tot ceea ce este necesar pentru un sejur, atunci când nu dorești să servești masa la restaurant.

Complexul dispune de parcare atât în curte, cât și subterană. Are și parcare specială pentru mașinile electrice.

Este amplasat într-o zonă rezidențială, departe de zgomotul orașului.

Condițiile sunt foarte bune, prețul este avantajos (fata de cazările anterioare este mai ieftin). Este aproape de clinica Transilvania Healing, se ajunge in aproximativ 10 minute într-o zi aglomerata.

Recomand acest complex. Calitate la un preț avantajos.

PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

9 comentarii:

copilarim spunea...

Iti multumesc pentru recomandare - o voi avea in vedere in caz ca vom reusi sa ajungem si noi la Cluj :).
Pupici!

J. S. Vila spunea...

Ever is good for all the travelers and tourists to have knowledgement about good residences, apartaments, hostales, temporal rental houses, and more, for to have good places for to stay and rest. This is a good place in the city. Thanks for your experience.

din casuta noastra spunea...

I am glas that my information ca-n ne useful.
I wish you a beautiful dat.

din casuta noastra spunea...

O zi frumoasa Rux🤗🤗

Mihaela Toilă spunea...

Mulțumesc pentru recomandare! Chiar imi doresc într-un weekend viitor sa vizitez o zonă a României, pe care nu am mai vizitat-o, și astfel de recomandări sunt bine venite!
Zi frumoasă să ai!

din casuta noastra spunea...

Ma bucur ca recoandarea mae iti poate fi de folos.
Si tie iti doresc o zi frumoasa!

Luiza spunea...

Ce bine ca ati gasit un loc care va place!

Mucenic Andrei spunea...

Cea mai buna unitate de cazare din Cluj-Napoca! Recomand cu incredere.

din casuta noastra spunea...

Așa este!
Bine ați venit pe blogul meu!