duminică, 7 aprilie 2024

SFÂNTUL SERAFIM DE SAROV

 Un ateu se vindeca trupește și sufletește

Prima mea călătorie la Diveevo mi-a schimbat întreaga viață, m-a făcut din ateu un adevărat credincios.

Datorita rugăciunilor Cuviosului Serafim am dobândit credința în Dumnezeu.

M-am îmbisericit și am început să mă tămăduiesc sufletește.

Dumnezeu a bătut încet la ușa inimii mele și m-a atins cu Harul Său.

Dumnezeu vindeca nu doar sufletele, cu și îi aduce la Sine, prin mijlocirea sfinților, pe cei rătăciți.

Începând din anul 1998, perioada in care am făcut serviciul militar, am suferit câțiva ani de ciuperca piciorului, o boala infecțioasă destul de grea.

Primăvară și vară mâncărimea produsa de boala era insuportabila, uneori îmi scărpinăm picioarele până la sânge.

Am incercat toate tipurile de unguente cunoscute de mine. Mă smerisem cu aceasta boala.

Și deodată m-am vindecat.

A trecut mai mult de un an de când m-am afundat, de Praznicul Botezului Domnului, la 19 ianuarie 2002, in izvorul Sfântului Serafim și de atunci boala nu m-a mai chinuit.

Acesta este doar unul din momentele in care Sfântul Serafim a intervenit în viața mea.

Dar cate alte probleme cotidiene s-au rezolvat prin rugăciunile sale!

Uneori doar in gând spun:

"Părinte Serafim, ajuta-ma, roaga-te pentru mine!" - și toate lucrurile bune sunt înfăptuite cu binecuvântarea sa.

Chiar de la începutul întoarcerii mele pe calea credinței l-am considerat pe Sfântul Serafim drept mijlocitorul meu către Dumnezeu, deoarece onomastica mea e la 1 august, in ziua aflării moaștelor Sfântului Cuvios Serafim de Sarov.

Cuvioase Părinte Serafim, roaga-te lui Dumnezeu pentru noi.

(Sfântul Serafim de Sarov - vindecări minunate din zilele noastre)

Niciun comentariu: