luni, 1 aprilie 2024

CURATENIE

 Curățenie de primavara

Vremea frumoasa din ultimele zile parcă ne-a trezit la viață. Astfel că, după un week-end minunat petrecut alaturi de nepoței, azi mi-am făcut planul pentru luna aprilie, o lună la sfârșitul căreia ne bucuram de Sfânta Înviere, o lună în care ne dorim sa ne plimbam, dar și să facem diverse acțiuni cu copiii de la Centrul Educațional.

Și, pentru ca să nu mă aglomerez cu treburile, dar și pentru faptul că partea de curățenie pentru mine a devenit migăloasă, fiind nevoita sa folosesc produse ecologice, am dat startul curățeniei de primăvară.

De data asta am început cu partea cea mai grea: balconul și bucătăria. Cu geamurile larg deschise, bucurandu-ma de vremea calda de după-amiaza, am luat la scormonit dulapul de pe balcon, urmat de cutiile cu diverse mărunțișuri. Florile "nu mă deranja" (crăciunițele) au fost curățate delicat și ușor pentru că sunt pline de flori.

Cele câteva ore disponibile după orele de serviciu au trecut rapid. Voi continua mâine.

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Mult spor sa aveți!

copilarim spunea...

Ceea ce ar fi cazul sa demarez si eu, de indata ce ma voi simti si in stare :).
Mult spor in continuare :*
Pupici

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Andreea!😘. Sa ai o zi frumoasa si cu spor.
Rux, Doamne ajuta sa demarezi actiunea! O zi frumoasa iti doresc!😘