marți, 2 aprilie 2024

LA CINA

Cina delicioasa

Deși azi mi-am dorit să fac curățenie în continuare, vântul foarte puternic mi-a stricat planurile (sunt nevoita sa stau cu geamurile închise pentru că alergia se manifesta foarte puternic la vânt), așa că am procedat la "reconfigurare traseu". După un drum scurt la cizmar de unde ne-am luat încălțămintea de primăvară recondiționată și un altul la fel de scurt la piata, de unde am luat urzici, am mers acasă și am pregătit cina, pâine și ceva mâncărică pentru mâine.

Sotul adora cartofii prăjiți, așa că am decis că în această seară vom servi ceea ce ne place cel mai mult: urzici cu mămăligă și cartofi prăjiți cu salata de ardei copți (ultimul borcanel).


Și, un astfel de festin nu se putea termina fara desert, așa că am servit dovleac copt cu miere și scorțișoară și prăjitura cu dovleac și nuci.

Daca nu am reușit să facem ceea ce ne-am propus, ne-am răsfățat cu o cina delicioasa și un film polițist la Diva.


 

2 comentarii:

copilarim spunea...

Si mie imi pun bete in roate ori vantul, ori vecinatatile parfumate (detergenizate si asa mai departe). Sper totusi pana infloresc teii sa pot misca ceva in zona balconului...
Si la fel ca si tine, atunci cand ceva nu merge, caut ... altceva :).
Ce bunatati ati pregatit! Yummy!
Sper ca si filmul a fost fain :)
Pupici

din casuta noastra spunea...

E tare greu, însă mergem mai departe. Sper ca azi vântul sa se oprească, iar eu sa îmi revin (adică nasul meu sa se desfunde), ca să pot termina in balcon.
Filmul a fost plăcut și relaxant.
Te îmbrățișez și îți doresc o zi frumoasa.🤗❤️