luni, 8 aprilie 2024

SEARA DE SPECTACOL

 Opereta " My Fair Lady"

Ador spectacolele de opereta. Pe vremea lui Ceașcă, teatrul de operetă venea foarte des cu spectacole la Casa de Cultura a Sindicatelor. Așa am văzut *Liliacul", "Sânge Vienez", "Tara Surâsului " și altele. 

Însă, anii au trecut, multe s-au schimbat și nu am reușit să mai vizionez un astfel de spectacol.

Până aseară, când am fost impreuna cu soțul la opereta "My Fair Lady", la Teatrul Ion Dacian din București.

"My Fair Lady" este povestea florăresei Eliza Doolitle si a omului de știință prof. Henry Higgins. Profesorul Higgins și colonelul Pickering fac un pariu in urma căruia florăreasa Eliza va deveni o adevărată doamnă. Întreaga "pregătire"a Elizei reprezintă o adevărată lupta intre cele doua personaje cu caractere puternice.

La final, cei doi se îndrăgostesc și rămân împreună.

Spectacolul regizat de Ion Caramitru sirezultatul unei frumoase colaborări între orchestra, balet, cor și solisti este a adevărată capodopera. Nu am știut când au trecut cele trei ore.






4 comentarii:

Mihaela Toilă spunea...

Ce frumos! Si mie imi place, dar pentru că eu nu locuiesc in oraș e mai greu cu transportul si ajung rar la astfel de spectacole.

din casuta noastra spunea...

Si pentru noi este greu, intrucat aceste spectacole sunt doar la Bucuresti, iar noi stam la Ploiesti. Din acest motiv nu am fost prea des opereta.

CARMEN spunea...

frumoooos! si eu am fost la doua spectacole in utiele trei saptamâni. Sâmbata am vazut "The fairy queen" si acum trei saptamâni "Madame Butterfly" Nici nu am reusit sa scriu despre acestea pe blog, asa incarcat imi este programul
Ma bucur mult ca ti-a placut spectacolul.
La cât mai multe asemenea seri minunate! Te pup

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Carmen! Și ție îți doresc la fel.
Te îmbrățișez cu drag.🤗🤗