miercuri, 24 aprilie 2024

LA MULTI ANI!

LA MULTI ANI!


Daca ieri i-am sărbătorit pe tatăl și socrul meu, azi este o alta zi specială si am sa spun

"La multi ani puiul meu drag. Să fii sănătoasă și voioasă, să te bucuri de familia ta frumoasa, să ai multe realizări și impliniri". Fiica noastră Andreea, a mai prins azi un trandafir in buchetul vieții, adunând 32 de flori.

"La multi și binecuvântați ani mama draga. Să-ți dăruiască Dumnezeu sănătate cu zile îndelungate și bucurii in fiecare zi". Mama mea aduna in buchetul vieții, trandafirul cu numărul 75.


(sursa foto: internet)

8 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

La mulți ani cu sănătate! Sa fie sănătoase atât bunica cat și nepoate acesteia!
Bucurii alături de cei dragi!

copilarim spunea...

La multi ani frumosi si sanatosi sarbatoritilor. Sa va bucurati impreuna de tot ce este mai minunat!
Imbratisari cu drag!! :)

Tandreţe spunea...

La mulți și binecuvântați ani, mamei! Multă sănătate, bucurii și zile senine🎂🍰🍾🥂
La mulți ani binecuvântați cu sănătate, socrului tău!

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Andreea!❤️❤️

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Rux!
Te îmbrățișez și eu!🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Lili!❤️❤️

Luiza spunea...

La multi ani binecuvantati! Multa sanatate si bucurie!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Luiza!
Și ție îți doresc la fel.🤗