duminică, 21 aprilie 2024

DIN NOU LA IAȘI - CAZAREA

 PERFECT HOUSE PALAS 

In sfârșit am ajuns acasă. Drumul a fost lung și foarte greu, însă această plimbare ne-a mers la suflet.

Ca de fiecare data, ultima postare din călătoriile noastre este despre locația de cazare. Așa cum știți, de cate ori am mers la Iași, ne-am cazat la Hotel Prestige.

De data aceasta soțul a căutat o locație care sa ne permită să servim și masa. Pe de o parte este perioadă de post, pe de altă parte anul acesta avem multe planuri, astfel că mergem pe principiul economiei. 

Ei bine, locatia găsită a fost "Perfect House Palas", un bloc de apartamente foarte aproape de centrul orașului, ceea ce ne-a permis sa mergem la plimbare pe jos.

Apartamentul foarte curat, luminos, cu o bucătărie foarte bine dotată. Totul calitativ. Soțul a fost foarte fericit că la baie lumina a fost suficient de puternică și s-a putut bărbieri (de obicei baia este cea mai slab luminată).

 Soțul a solicitat că apartamentul să fie cel mult la etajul trei, pentru că eu nu folosesc liftul, fiind claustrofoba. Gazdele, foarte amabile, au ținut cont de acest aspect și ne-au rezervat un apartament la etajul unu.

Raportul calitate-pret, apropierea de centrul orașului, facilitățile oferite, au contribuit toate la un sejur frumos, astfel că, aceasta rămâne cazarea pentru Iași.

Un singur lucru reprezintă pentru mine un mic dezavantaj. Zi de zi, mă trezesc la ora 5.30, astfel că, atunci când sunt plecata, cea mai mare plăcere a mea este sa mă ridic din pat in jur de ora 9. Din păcate, aici acest lucru nu este posibil in ultima zi, întrucât check-out este până la ora 9.

Însă, recomand aceasta locație.

PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

Pe de alta parte, atunci cand dorim cazare, cautam de fiecare data pareri ale turistilor. Acestea ne ajuta foarte mult si m-am gândit ca si eu pot ajuta la randul meu.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Foarte interesant. Mie mi se par foarte practice genul acesta de cazari. Adica sa ai posibilitatea sa iti prepari ceva de mancare singur (din pacate, nu numai ca nu pot manca preparate in care nu stiu exact ce s-a pus, dar nici nu mai am dispozitia sau increderea sa o fac).
Si as prefera locuri in care sa nu existe infamele pufaitori sau, mai rau, sistem de ventilatie cu parfum...
Ma bucur sa citesc de fiecare data impresiile tale despre cazarile alese - mi se par chiar foarte utile :*
Pupici

din casuta noastra spunea...

Rux, si eu prefer aceste tipuri de cazari pentru ca, la fel ca tine, sunt foarte atenta la modalitatea de aerisire. Pe de alta parte, faptul ca ne preparam singuri mancarea, pe langa aspectul mentionat de tine (ca nu stii ce contine), ne lasa libertatea de a ne plimba fara griji.
te imbratisez cu drag.