vineri, 5 aprilie 2024

CLUBUL DE CARTE

 Seara de lectura, de joc și de bucurie

Fiindcă este vineri, la Centrul Educațional al Parohiei Sfântul Gheorghe Nou, ne-am întâlnit la Clubul de lectură și am citit din cartea "Măgărușul înțelept".

Una dintre povestioare a fost despre fericire, așa că, după ce au citit-o copiii, am vorbit despre fericire. I-am întrebat ce ii face pe ei fericiți. Răspunsurile au fost unele haioase, altele destul de serioase, însă au fost și răspunsuri foarte înțelepte.

Unul dintre băieței a fost foarte simpatic și a spus:

Înainte să vă spun ce mă face fericit, am sa va dau definiția fericirii: "fericirea este o afirmație, pe care, atunci când o spui, te face sa te simți bine. Deci, trebuie sa o spunem mereu"🤣❤️. Are doar 9 ani.


După ce ne-am lămurit cum stam cu fericirea, copiii au rezolvat un labirint.


Cu greu ne-am despărțit unii de alții, însă mâine ne întâlnim să meșteșugarim.

6 comentarii:

MNiko spunea...

Ce dulce si surprinzător puștiul. Dar a zis bine. Felicitări lui, iar noi sp luăm aminte.
Spor, distractie si voie bună mâine la mestesugărit!

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Niko
O zi de sâmbătă frumoasa îți doresc!🤗

copilarim spunea...

Cat de dragut!!! Si ce frumoase activitati aveti. De fiecare data cand citesc despre ce faceti ma bucur atat de mult. Asa mi-as dori s afie peste tot viata, frumoasa!
Pupici si spor - abia astept sa vad ce veti face :D

din casuta noastra spunea...

Și eu mi-aș dori la fel, Rux, că viața sa fie frumoasa.
Te îmbrățișez cu drag!🤗🤗

Mihaela Toilă spunea...

Copilașii sunt niște drăgălași și aveti numai activitati frumoase! Voi cauta si eu carticica, aceste pilde ne sunt si noua adultilor de folos.
Duminica frumoasa sa ai! Te pup

din casuta noastra spunea...

Este foarte frumoasa carticica si foarte usor de citit.
O saptamana frumoasa iti doresc. Te imbratisez.😘😘