luni, 15 aprilie 2024

REZOLVARE PROBLEME TEHNICE

 In sfârșit, blogul este funcțional

In ultimele zile am scris foarte puțin, preocupata fiind de faptul că nu reușesc să deblocheze blogul. L-am rugat pe fiul meu, însă nu a reușit să rezolve problema. Atunci am îndrăznit să îi rog pe colegii de la IT. Iar ei au reușit. Au găsit o setare care provoca acest blocaj.

Mulțumesc tuturor pentru ajutorul dat.

Mai are o mica problema, însă aceasta este din cauza mea și se va rezolva in timp. Când am văzut că, daca intru pe link îmi spune că este blocat, am intrat pe un articol vechi. Acum pe acela îl recunoaște, astfel că, pentru a viziona ultimul articol postat, va rog să intrați pe linkul din căsuța noastra.

Va aștept cu mare drag.

4 comentarii:

copilarim spunea...

Ma bucur mult ca s-a rezolvat!
Ibratisari cu drag :)

din casuta noastra spunea...

Slava lui Dumnezeu, că eram tare necăjită.
Te îmbrățișez cu drag!🤗🤗

Andreea Napirlica spunea...

Ce mult ma bucur ca s-a rezolvat.
De altfel nu urmăresc decât câteva bloguri, printre care al dumneavoastră este favorit!
Mulțumesc mult!

din casuta noastra spunea...

Eu îți mulțumesc Andreea pentru că vii aici cu placere!🤗❤️
Am fost tare necăjită cat timp nu a funcționat. M-am simțit că și cum aș fi singura, fara prieteni.