joi, 3 octombrie 2024

Hotel Moldavia

 Hotel Moldavia

La Slanic Moldova anul acesta am ales sa schimbam pensiunea unde ne-am cazat. Daca anul trecut am ales sa stam la pensiunea Steinhaus, despre care am vorbit aici, anul acesta am stat la Hotel Moldavia. Este un hotel micut, ca o pensiune, foarte frumos si cochet, amplasat chiar in partea de sus a parcului.

Camerele sunt mari, luminoase si mobilate atat de frumos incat am avut senzatia ca suntem in propria casa si nu intr-o pensiune. Un mic dezavantaj este: pensiunea nu are lift, iar camera a fost la etajul trei. Insa, am apreciat faptul ca, inca de la rezervare, ne-au comunicat acest lucru si ne-au intrebat daca dorim sa rezervam. Am acceptat si nu ne-a parut rau. La fel, cand am ajuns, si-au cerut scuze ca trebuie sa urcam pe scari, intrucat hotelul nu este dotat cu lift. A fost putin mai greu prima data, dupa care ne-am obisnuit.

Curatenia impecabila: prosoapele au fost schimbate zilnic, iar lenjeria la cateva zile (lenjerie alba, apretata si de calitate). Incepeam ziua cu zambete intalnite la tot pasul, incepand cu doamnele de la curatenie, continunand cu ospatarii (toti tineri, amabili si prompti) si terminand cu doamnele de la receptie. Si uite asa ziua se anunta de fiecare data una exceptionala. Personalul foarte atent si amabil, toata lumea cu zambetul pe buze.

Hotelul are si propriul restaurant, cu o terasa frumoasa, unde se servesc preparate delicioase. Micul dejun a fost, de fiecare data, foarte bogat si diversificat. Noi respectam zilele de post si, spre deosebire de multe alte locatii, aici am gasit la micul dejun si preparate de post. La fel, in meniu au si astfel de preparate, asa ca nu am fost nevoiti sa gasim solutii alternative.

Dupa-amiaza, ne place sa savuram cate o cafeluta. Din cauza problemelor de sanatate servim doar cafea fara cofeina. Din pacate, nu am avut parte de aceasta mica placere, pentru ca nu aveau cafea fara cofeina.

Prin tot ceea ce ofera, hotelul pune pe primul plan turistul, iar raportul calitate pret este foarte echilibrat.

 

PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

Pe de alta parte, atunci cand dorim cazare, cautam de fiecare data pareri ale turistilor. Acestea ne ajuta foarte mult si m-am gândit ca si eu pot ajuta la randul meu.

 

Niciun comentariu: