joi, 10 octombrie 2024

Micii creatori

 Continuam sa mestesugarim tot……noduri

 Incercam sa invatam cat mai bine tehnica nodurilor sau tehnica macrame, asa ca am trecut la al doilea tip de nod. Si, daca la primul tip impletitura era doar dintr-o parte asa cum am explicat aici, de data aceasta am diversificat. Impletitura se realizeaza din ambele parti. Initial, la fel ca si prima data, am folosit sfoara. Ei bine, li s-a parut greu, pentru ca uitau cu care parte trebuie sa inceapa. Si atunci mi-a venit ideea de a folosi doua culori. In acest fel, lucrurile au fost mult mai simple si s-au bucurat ca reusesc sa impleteasca.

Cu mult spor au impletit semne de carte,






 Dar si brelocuri copilasi. De aceste tipuri de brelocuri sunt foarte incantati. Sunt in stare sa le faca continuu. Abia ii trimit acasa.😂😂😂.





Și rezultatul.






De data viitoare vom face alt tip de nod.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Vorba englezului „can you blame them”? :)) Cred si eu ca le place sa faca acei copilasi cu noduri. Sunt pur si simplu adorabili :D
Chiar ca iti vine sa nu mai pleci pana nu e gata o colectie. Si semnele celelalte sunt super faine:D
Si eu ma bucur sa vad cum va jucati voi pe acolo.
Pupici :*

din casuta noastra spunea...

Sunt momentele lor de relaxare după atâtea ore la școală, după alte ore de învățat, etc. Dar și ale mele, când văd bucuria lor.
Te îmbrățișez.❤️❤️