marți, 22 octombrie 2024

Provocare

 Caminul meu un colt de rai – saptamana 3

Iata ca s-a incheiat si cea de-a treia saptamana a lunii octombrie, dar si a provocarii lansate de cele doua doamne minunate: Irina si Corina.

Pentru a treia saptamana Irina ne-a propus o reintoarcere catre noi. Am incercat, pe cat posibil, ca dimineata sa ma rog ceva mai mult, dar sa si scriu in jurnal. Seara, in coltisorul meu drag, am urmărit filme de Craciun difuzate la Diva si am lucrat la patura “plimbareata”. 

Cam atat am reusit sa fac in aceasta saptamana, lucruri pentru care dau Slava lui Dumnezeu.

Pe de alta parte, Corina ne-a propus ca aceasta saptamana sa fie o saptamana a bunatatii si a politetii, o saptamana a bucuriei. Chiar a fost o saptamana plina de bucurie atat la serviciu, cat si acasa, dar si in activitatile de voluntariat. A fost o saptamana in care am ras mult, in care am luat decizii ce-mi vor aduce si in viitor zambetul pe buze.

Niciun comentariu: