marți, 8 octombrie 2024

La Festival-cazarea

 Pensiunea “AL 5-LEA ANOTIMP” (5. EVSZAK)




 Distanta de la Ploiesti la Sfantu-Gheorghe este destul de mare si, fara cazare, nu am fi putut sa ne bucuram de intregul spectacol din week-end. Asa ca, dupa multe cautari, am ales sa ne cazam la pensiunea “Al 5-lea anotimp” si pot sa spun ca a fost o alegere inspirata.

Pensiunea este amplasata in padure, la o distanta de 4,5 km de centrul orasului. O adevarata oaza de liniste si relaxare. O placere sa te trezesti dimineata, sa privesti curtea frumoasa, lacul din fata pensiuni, dar si padurea si sa iti umpli plamanii cu aerul curat.





Camerele nu sunt foarte mari, insa sunt foarte cochete si te indeamna la relaxare. Intregul mobilier este din lemn, iar paturile extrem de comode.

Gazda a fost foarte amabila, tot timpul atenta la nevoile turistilor.

Ceea ce mi-a mers la suflet a fost stabilirea micului dejun la o ora decenta, acesta servindu-se intre ora 9 si 11. Doamne, ce bine a fost, pentru ca nu am mai dormit cu grija. Nu sunt o persoana care ma trezesc tarziu, insa ora 8 (asa cum este in general la pensiuni) mi se pare o ora destul de matinala.

Micul dejun a fost generos si diversificat.

Duminica dimineata, a fost o schimbare de program si am plecat in jur de ora 8. Seara am sunat sa anuntam si domnul ne-a spus ca va veni mai devreme la pensiune. Noi am crezut ca asa gtrebuie, ca sa predam camera. De fapt dansul a venit sa ne prepare ceva pentru micul dejun si sa ne ofere o cafea.

Mi-a placut foarte mult locatia si o recomand.


PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

Pe de alta parte, atunci cand dorim cazare, cautam de fiecare data pareri ale turistilor. Acestea ne ajuta foarte mult si m-am gândit ca si eu pot ajuta la randul meu.

Niciun comentariu: