joi, 17 octombrie 2024

Atelier de gatit

 ATELIER-OUA UMPLUTE

 Un amic de-al nostru se plangea ca fetele lui petrec foarte mult timp jucandu-se pe telefon si ca, de fiecare data cand incearca sa le mai micsoreze timpul sunt foarte necajite. Si atunci, i-am spus sa vina impreuna cu ele la Centrul Educational, pentru ca timpul petrecut pe telefon trebuie inlocuit cu alte activitati. A durat ceva timp pana cand le-a convins, insa cand au ajuns acolo, au fost foarte incantate de tehnica macrame pe care o invatam. Au invatat foarte repede sa faca bratari.

Sunt clasa a V-a si, la scoala unde invata, copiii au facut un site, unde ofera spre vanzare lucruri facute de ei. Incantare foarte mare si bucurie cand au oferit si ele spre vanzare bratari si acestea s-au epuizat ff repede, avand chiar si comenzi.😂😂. Mi-a placut aceasta intiativa a copiilor si le-am spus si fetelor.

La intalnire de la Centrul Educational am tot discutat de urmatoarea expozitie pe care trebuie sa o pregatim-“Dovleacul, prietenul nostru”. Asa au aflat ca urmeaza sa gatim. Au fost foarte nerabdatoare, prin urmare le-am invitat sa vina la noi acasa si sa gatim impreuna.

Si, uite asa, doua ore, in fiecare seara de marti, le petrec alaturi de doua fetite delicate si minunate la “atelier de gatit”.

In prima saptamana am facut briose, iar in aceasta saptamana oua umplute.Inainte de a veni am pregatit oualele si ingredientele.

Pentru stabilirea umpluturii, le-am lasat pe ele sa decida amestecul. Fiecare a avut de umplut zece oua si o multime de idei. Au fost atat de incantate de umpluturile facute, ca le-am oprit cu greu sa le termine inainte de a umple oualele.😂😂.






Au fost doua ore pline de bucurie, in care am discutat despre scoala, despre bucuria de a castiga banuti din munca lor, dar am vorbit se despre felul cum ii cheltuim. Si asa le-am invatat despre “DIC” (Daruim, Investim, Cheltuim).

Niciun comentariu: