marți, 17 octombrie 2023

SA URMAM MAICII DOMNULUI (I)

 A URMA PE MAICA DOMNULUI ESTE DE MARE FOLOS

           Cauta viata si o vei gasi. Eu sunt maica vietii, pentru ca L-am nascut pe Acela care da viata tuturor celor morti in Adam. Viata trupului, care se sfarseste cu moartea, iti va folosi putin. Cauta numai viata sufletului tau, care singura este scumpa si vesnica. Harul lui Dumnezeu este viata sufletului, fara el slabesti si mori.

          Urmeaza virtutile mele, pe care le-a sadit in mine harul Dumnezeiesc, si de care Arhanghelul Gavriil m-a salutat ca eram plina, pentru ca sa fiu slavita Maica a preabunului Dumnezeu.

          Pilda Fiului meu, desigur ca este o lege indestulatoare pentru toti; dar fiindca sunt Maica crestinilor, si eu sunt pilda pentru ei.

          Fiule, sa nu te indoiesti de ocrotirea mea, daca tu cauti sa ma urmezi.

          Nimeni sa nu creada, ca este cu adevarat evlavios fata de mine, daca nu calca pe urmele mele.

          Nici o rugaciune nu-mi este placuta, daca vine dintr-o inima lipsita de virtutile mele. Stii bine ca eu pot toate pe langa Dumnezeu, deoarece in cer eu stau alaturi de tronul Fiului meu.

          Totusi, mie nu-mi plac acei evlaviosi si nici nu ma rog pentru ei, care nu calca si nu-si indreapta pasii pe urmele mele.

          Multi se amagesc nadajduind ajutorul meu pentru ca spun Acatiste si Paraclise si alte rugaciuni, pe cand n-au nici urma virtutilor mele. Imi fac greata cu gemetele lor, cei ce nu lasa calea cea rea si striga la mine in zadar cei ce nu se dau inapoi de la pacat.

          Fiule, urmeaza pe mama ta. Virtutile Fiului meu stralucesc prin mine precum stralucesc razele soarelui printr-un cristal. Asculta glasul meu si nu te indeparta de sfaturile mamei tale; si se va mangaia inima ta si sufletul tau se va bucura in comoara virtutilor mele.

          Urmeaza-ma pe mine!

 

(Viata, Urmarea si Psaltirea Maicii Domnului – Mama Noastra)

2 comentarii:

copilarim spunea...

Tare simt asa o dorinta sa fiu tinuta in brate.. de fapt ca lumea intreaga sa fie tinuta in brate Sale ... si mangaiata.
Imbratisari.

din casuta noastra spunea...

Pupici Rux!