luni, 9 octombrie 2023

CAMINUL MEU

 Retrospectiva primei saptamani-caminul meu un  colt de rai

 
(sursa: pinterest)

 Iata ca a trecut deja prima saptamana a provocarii. Stiind ca avem foarte multe de facut, am vrut sa renunt la ea, insa sotul meu a raspuns categoric: NU. Si atunci, ne-am impartit programul astfel incat sa avem si o mica pauza zilnica. Ziua am profitat de vremea frumoasa astfel ca am finalizat conservele, am fost pe la tara, si am pregatit casuta pentru iarna.

Seara insa, ne-am propus sa punem putin frana la toate si sa ne bucuram de lumina candelei, de pace si liniste. Am citit, “am pus tara la cale”, am lucrat, ne-am rugat. In aceasta saptamana am incercat ca seara sa renuntam cat mai mult la tehnologie. Am vrut sa ne aducem aminte cum traiau bunicii nostri (mai ales ca la unii dintre ei le-am facut parastas sambata).

Corina, eu una iti multumesc pentru acest tip nou de provocare, care ne-a dat ocazia –mie si sotului – sa ne incarcam putin sufleteste si sa ne odihnim.

5 comentarii:

Andreea spunea...

Cât de drag îmi este să citesc că soțul și-a dorit să participați împreună la această provocare! Vă admir ca întotdeauna!

din casuta noastra spunea...

❤️❤️

Daniela spunea...

Domnul Radu la înălțime, ca întotdeauna. Să vă țină Dumnezeu sănătoși și senini pe drumul spre mântuire!

din casuta noastra spunea...

Multumim frumos Daniela! Si pe voi sa va ajute Dumnezeu sa fiti la fel pe calea mantuirii!😘

copilarim spunea...

Cat de frumos!!! :)