luni, 30 octombrie 2023

AM CITIT...

 “TARAMURI ASCUNSE” – LYNN AUSTIN

Pentru Clubul de carte-octombrie, lansat de Katia am ales sa citesc cartea “Taramuri ascunse” de Lynn Austin.

Cartea reprezinta povestea de viata a Elizei Wyatt, o tanara vaduva, cu trei copii, care, dupa moartea socrului, ramane pe cap cu o multime de probleme: ingrijirea fermei de pomi fructiferi; ipoteca ce urma sa fie prescrisa si, deci pierdea casei in care locuia cu micutii.

Matusa Betty, singura ruda din partea sotului care i-a mai ramas, intotdeauna ii spunea sa nu dispere, pentru ca intotdeauna Dumnezeu trimite cate un “inger pazitor”. Elizei i l-a trimis pe Gabriel Harper, un vagabond ce doreste sa o ajute in schimbul unei mese calde. Numai ca, dupa ajutorul primit cateva zile si acesta devine o povara pentru ca se imbolnaveste.

Nici matusa Betty nu se poate descurca fara Eliza, atunci cand acoperisul bucatariei se surpa sub greutatea zapezii.

Astfel, in miez de iarna geroasa, in casa de la ferma traiesc Eliza si copiii, “ingerul” Gabriel Harper si matusa Betty cu animalutele ei: un catel chior si schiop si doua pisici alintate.

Cum se va descurca Eliza? Ce se va intampla cu Gabriel Harper? Dar cu matusa Betty? Care este povestea de viata a acestor personaje?

Cartea este extrem de frumoasa, asa ca nu doresc sa va dau mai multe amanunte. Ce pot sa va spun este ca am citit-o pe nerasuflate, uitand de criza de rinita alergica ce ma cam chinuie zilele acestea.

7 comentarii:

Daniela spunea...

Sănătate multă, Ioana! Mulțumim pentru recenzie. Pare interesantă și relaxantă cartea, numai bună pentru serile răcoroase ce vor urma.

CARMEN spunea...

Ce descriere frumoasa. Multumim pentru minunata recenzie. 🤗

din casuta noastra spunea...

Multumesc Daniela! Sa dea Dumnezeu sa treaca si acum puseul de alergie. Exact asa este aceasta carte: numai buna pentru serile de toamna, sau chiar cele de iarna, cand afara ar ninge frumos.😘

Cu mare drag Carmen!😘

Katia spunea...

Îmi plac cărțile ei. Am citit acum o viață Fiicele Evei. Pentru rinita alergică dacă ai vreo salină în apropiere recomand :)

din casuta noastra spunea...

Katia, este prima carte pe care o citesc, scrisă de această autoare. Voi căuta și alte cărți.
Am aparat salin in casă, însă am greșit că nu am stat departe de alergeni.
Mulțumesc frumos de recomandări.
Te îmbrățișez cu drag și îți urez seara frumoasa.🤗🤗

MNiko spunea...

Interesant subiectul cărții Nici eu nu cunosc autoarea. După recenzia ta, o să-i dau o șansă cu prima ocazie.
Mulțumesc și spor la citit în continuare!

din casuta noastra spunea...

Multumesc si eu!