marți, 10 octombrie 2023

FILM

 DRAGOSTE UITATA

Azi la serviciu a fost o zi mai grea pentru amandoi, astfel ca, ajunsi acasa am simtit nevoia sa ne relaxam. Eu am inceput sa tricotez la patura, iar Radu a cautat un film pe Netflix, oprindu-se in final la “Dragoste uitata” o productie poloneza an 2023.

De fapt, filmul reprezinta o noua ecranizare a romanului “Vraciul. Profesorul Wilczur” scrisa de Tadeusz Dolega Mostowicz.

Copil fiind, mergeam cu parintii la film in fiecare sambata seara. Asa am vazut multe filme, printre care si filmul “Vraciul”, un film clasic de colectie.


Ulterior am citit si cartea, care mi-a placut foarte mult. 

Dar sa revin la ecranizarea de acum. Profesorul Rafal Wilczur este un neurochirurg de succes, dar si un familist convins, care isi iubeste sotia si fiica. Din pacate, programul incarcat de la spital face ca acesta sa isi neglijeze sotia, astfel ca aceasta hotaraste sa il paraseasca, luand cu ea si fetita. Disperat, pleaca in cautarea lor, ajungand intr-un cartier mai sarac, unde este batut si talharit. In momentul in care isi revine, nu mai stie cine este. Timp de 15 ani duce o viata de vagabond, incercand sa isi aminteasca trecutul. In final se stabilieste in localitatea Radoliszki, unde munceste la o moara si ajuta oamenii fara a primi nimic in schimb. Dupa o serie de evenimente dramatice, ii revine memoria si isi regaseste fiica.




Si acesta este un film de exceptie pe care il recomand.

2 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Și mie îmi plac filmele de acest gen. Mulțumesc pt recomandare!

din casuta noastra spunea...

Cu drag Andreea! 🤗🤗