vineri, 6 octombrie 2023

FINAL DE SEPTEMBRIE

 BUCURIILE LUNII SEPTEMBRIE

 S-a mai incheiat o luna a anului – luna septembrie, prima luna de toamna, dar cu vreme de vara tarzie. In luna septembrie ne-am bucurat pentru ca:

-    am fost in concediu la Slanic Moldova;

-   Matei si mamica lui au fost la noi o saptamana pentru ca ginerele nostru a fost plecat in deplasare;

-     am reusit sa mergem doua zile la Festivalul Karpatia Horse Show;

-     actiunea copiilor “Poftiti la masa” a fost o adevărată reusita. Au fost mari emotii, dar bucuria de la final a fost si mai mare.

-     Am reusit sa fac si ceva conserve;

-    Fetita unui coleg s-a casatorit si am participat la nunta. O seara plina de bucurie alaturi de colegi si prieteni;

-        Am reusit sa scriu mai mult pe blog;

-        Am finalizat primii pantalonași tricotați;

-        Am lucrat la goblen;

-        Am mers la festivalul Sinaia Forever;

-        Fiul nostru a reusit sa isi schimbe serviciul, asa cum isi dorea;

8 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Ce frumoase activități. Ați și citit ceva in septembrie, daca retine eu bine🤗😊🫶
Succes fiului la noul serviciu.
Mateiaș, multă sănătate alaturi de părinți și bunici♥️

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea.❤️❤️
Da, chiar am citit mult în septembrie.

oanaroxana.ro spunea...

Ce activitati frumoase!!
Succes si sanatate si in Octombrie!!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc Oana, la fel îți doresc și ție!🤗🤗

Daniela spunea...

Doamne ajută lui Mihai la noul job! Mă bucur mult că a reușit. Ați avut o lună plină și frumoasă. Domnul să vă dăruiască bucurii și realizări și în luna octombrie! Te îmbrățișez cu drag!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Daniela! Te imbratisez si eu si iti doresc la fel😘😘!

copilarim spunea...

O luna plina si bogata in bucurii. Fie ca si octombrie sa fie cel putin la fel de darnic :D.
Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta. Și ție îți doresc vs luna octombrie să fie plina de bucurii.
Pupici!