miercuri, 8 februarie 2023

POVESTIRE

 

CAPUL SFINTEI IPOMONI

Ajungand odata la Atena, impreuna cu un parinte, unde aveam ceva treburi, ne-am dus si pana la Manastirea Sfantului Patapie, unde se afla moastele sfantului. Manastirea se afla mai sus de Lutraki. Ajungand spre seara, am fost primiti sa ramanem acolo peste noapte.

Ducandu-ne sa ne inchinam in biserica, maica de acolo ne-a zis: ”inchinati-va la capul Sfintei Ipomoni, sa vedem daca simtiti ceva”.

Cand m-am inchinat si am sarutat sfintele moaste, le-am simtit fierbinti de parca ar fi avut caldura in ele. Atunci maica ne-a zis ca in aceeasi zi a venit o femeie care avea dureri groaznice de cap, dar atingandu-se de sfintele moaste, i-a trecut imediat durerea.

Dupa cateva zile a fost si o fata romanca pe care o cunosteam si s-a inchinat, simtind si ea caldura de la capul sfintei, primind multa bucurie in suflet.


(Monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti).

4 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Și eu am fost la mănăstirea Sf.Patapie din Lutraki!
M-am închinat și eu capului Sfintei Ipomoni, o sfântă care a pătimit mult pt Hristos, o mărturisitoare a credinței!
Este deosebit totul acolo la mănăstire!

din casuta noastra spunea...

Multa bucurie Andreea!

Andreea Napirlica spunea...

Va mulțumesc!
Asemenea și pt sufletul dumneavoastră!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta!