marți, 28 februarie 2023

FINAL DE FEBRUARIE

 

BUCURIILE LUNII FEBRUARIE

 Se mai incheie o luna a anului – luna februarie, o luna a dragostei, a bucuriei. Ce bucurii am avut in februarie? Acestea:

-        Am primit cadou cartea “Prima zi – file de jurnal de Craciun” pe care am citit-o pe nerasuflate;

-        Am citit foarte mult;

-        Am terminat de crosetat paturica “bebe nas”;

-        Am fost la munte si ne-am bucurat de zapada;

-        Am facut parastas bunicului si unchilor din partea tatalui (asa este dorinta tatalui);

-        Am urmarit doua seriale coreene care mi-au placut mult (actori frumosi, delicati, subiecte frumoase, relaxante) – “O dragoste ca-n afaceri” si “Dragoste printre randuri”;

-        Ne-am bucurat o saptamana intreaga de vizita lui Matei;

-        Am participat la hramul bisericii Sfantul Haralambie;

-        Am fost la dentist si mi-a cimentat definitiv o lucrare;

-        La controlul efectuat la hematologie totul este bine;

-        La controlul pe care sotul l-a facut la Oftalmologie totul este bine.

 

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

3 comentarii:

Daniela spunea...

Slavă Domnului, ați avut o lună plină de bucurii și realizări! Doamne ajută să aveți numai bucurii și în continuare!

Andreea Napirlica spunea...

Slava lui Dumnezeu pt toate!
Bucurii și în luna martie sa aveți!

din casuta noastra spunea...

Si voua va doresc o primavara frumoasa si o luna cu multe bucurii.