luni, 27 februarie 2023

DESPRE POST

 

DESPRE NEVOINTA POSTULUI - I

“Semn al pocaintei noastre celei adevarate sunt frangerea si durerea inimii, suspinul, rugaciunile, postul, privegherea si lacrimile. Postul, la fel ca celelalte virtuti, trebuie sa fie insa bine randuit. Iar fara ajutorul lui Dumnezeu el ramane fara roada. (Staretul iosif Isihastul)”

“Smerit cu adevarat este omul care are aceste daruri ale lui Dumnezeu: rugaciunea, lacrimile si postul. (Preacuviosul Simeon Jelnin)”

“Mai presus decat postul si rugaciunea noastra sunt smerenia si rabdarea. (schimonahia Misaila Grankina)”

 

 

(Sfintii Parinti despre Folosul si Puterea Postului)

 

5 comentarii:

Daniela spunea...

Bunul Dumnezeu să ne ajute în lupta duhovnicească!
Post binecuvântat și cu folos duhovnicesc!
Ioana, te rog să mă ierți pentru orice supărare ți-am adus, orice mâhnire sau tulburare, cât de mică!
Te îmbrățișez în dragostea lui Hristos Domnul!

din casuta noastra spunea...

Daniela si tie iti doresc post binecuvantat si te rog sa ma ierti si tu pe mine, daca ti-am gresit cu ceva! ❤❤

Andreea Napirlica spunea...

Doamne ajuta-ne in toate cele sufletești!
Eu am pus Biblia mai aproape că să citesc zilnic din ea! Am pus-o pe birou că să nu mai uit!
Cititul din Biblie aduce multa pace și mângâiere!

Anca M spunea...

Post binecuvantat cu pace si bucurie, Ioana dragă. Mare lucru e smerenia unită cu rugăciunea și fapta bună.

din casuta noastra spunea...

Andreea, Doamne ajuta sa reusesti sa citesti zilnic din Biblie.
Ancuta, si tie iti doresc la fel. Doamne, ajuta-ne sa reusim sa impletim si noi rugaciunea, fapta buna si smerenia