vineri, 24 februarie 2023

MINUNI ALE MAICII DOMNULUI

 

VINDECARE DE CANCER DUPA O RUGACIUNE FIERBINTE LA ICOANA MAICII DOMNULUI DIN TITHES

Am aflat ca am cancer la san, iar prin fiul unei femei, am mers sa-mi fac analize, dar acestea nu au iesit bine. Dupa vizita mea la doctor, verdictul a fost urmatorul: trebuia facuta o operatie de indepartare a sanului. Eram in pragul disperarii. Nu mai vedeam nimic in fata ochilor, umblam prin oras fara sa inteleg si fara sa ma gandesc unde mergeam.

Nu-mi amintesc cat am mers, dar m-am trezit in fata unei biserici si am recunoscut-o brusc. De indata ce am intrat, noi valuri de emotie m-au cuprins si am inceput sa plang. O forta necunoscuta m-a condus la icoana Maicii Domnului. Am cazut in genunchi si am inceput sa ma rog cu lacrimi. A fost ca si cum as fi vorbit cu o mama buna si iubitoare. I-am povestit Fecioarei Maria toata viata mea, toata tristetea, despre copiii mei.

Am stat in genunchi doua sau trei ore. La un moment dat, preotul bisericii s-a apropiat de mine si i-am spus necazuirle mele. El s-a oferit sa faca o rugaciune in fata icoanei pentru vindecarea mea. Dupa ce a savarsit rugaciunea, parintele m-a binecuvantat cu crucea, m-a uns cu ulei si mi-a spus:”Dumnezeu este milostiv, cu siguranta va auzi rugaciunile tale si nu te va lasa in aceasta situatie grea”.

In ciuda teribilului diagnostic, a fricii care m-a cuprins, m-am simtit brusc incredibil de usurata si calma. Doua zile mai tarziu, trebuia sa fiu operata si deja eram cu gandul impacata ca trebuie sa fac asta. Doctorii au avut insa o mare surpriza la examinarea dinaintea interventiei chirurgicale. Ei mi-au spus ca sunt complet sanatoasa si ca nu mai exista nici o urma de boala.

                                                                                    Rabba Godi Elena 2011

(Maica Domnului, izvor nesecat de iubire-Minuni contemporane)

Niciun comentariu: