miercuri, 22 februarie 2023

MINUNI ALE MAICII DOMNULUI

 

MAICA DOMNULUI DARUIESTE IN CHIP MINUNAT UN COPIL UNEI FAMILII

Acolo unde medicii si stiinta nu dau prea multe sanse, mai exista o speranta: Maica Domnului. Desi nu stia daca va putea avea copii, o tanara a ramas insarcinata datorita nadejdii puse in Preacurata Maica.

 

Anul trecut (2016, n.ed) am citit Acatistul Bunei Vestiri, recomandat de un preot, dar cu binecuvantarea duhovnicului meu am citit 20 de zile, nu 40, cum ne-a fost recomandat. Si cand am terminat canonul pentru ca Maica Domnului sa-mi dea un dar sau un raspuns la rugaciuni, am plecat la Manastirea Turnu-Prahova, apoi la Ghighiu. Am gasit atunci o icoana a Bunei Vestiri la pangar, la Manastirea Turnu, si in gand am spus:”Ce veste imi dai, Maicuta Sfanta?”

Seara m-a anuntat fiica mea ca este insarcinata. Iata ca avusese loc minunea! La botez, nepotelul a stat numai cu ochii la icoane si pe peretii bisericii. Dupa botez, circa 40 de minute a venit un puternic miros de mir pe care l-am simtit toti cei care eram in preajma copilului si ne intrebam ce se intampla, de unde venea mirosul? Credeam ca poate s-a parfumat cineva sau ca a fost ceva asemanator, apoi ne-am dat seama ca mirosea a mir. L-am intrebat pe preotul care l-a botezat, iar el a zis ca a venit ingerul pazitor.

Multumim lui Dumnezeu, Maicii Sale si tuturor sfintilor pentru acest dar minunat si ne rugam sa ne ierte si sa ne calauzeasca pe toti pe calea cea dreapta. Acest dar minunat ne-a fost facut de Maica Domnului si nu poate fi vazut ca o intamplare, pentru ca fiica mea a avut mari si grave probleme cu sanatatea si nici nu se stia daca va putea avea copii, fiind consultata lunar si chiar de doua ori pe luna de ginecolog si endocrinolog.

 

(Maica Domnului, izvor nesecat de iubire-Minuni contemporane)

Niciun comentariu: