miercuri, 22 februarie 2023

AM PRIMIT



 Am primit darul de la Corina si ii multumesc tare mult ca s-a gandit la mine. Darul este cartea “Prima zi – Jurnal file de Craciun”. Am citit-o pe nerasuflate, am trait alaturi de ea craciunuri vesele sau mai putin vesele, pline de bucurii sau marcate de tristete. Dar, ceea ce imi place cel mai mult este faptul ca a aratat ceea ce inseamna Craciunul: iubire, dragoste, familie.

Pe de alta parte, eu o stiam pe Corina o fire delicata, sensibila, dar si ambitioasa. Citind cartea, am descoperit o alta latura a ei: o fire puternica si luptatoare.

Corina, iti multumesc pentru autograf si astept cu mare, mare nerabdare volumul II al cartii.

4 comentarii:

Corina spunea...

Multumesc mult de aprecieri.
Uite asa am aflat si eu cum mă vedeai tu :).
Multumesc pentru tot ce m-ai învățat de-a lungul timpului dar si pentru sustinerea ta.

din casuta noastra spunea...

Te imbratisez cu mare drag!

Anca M spunea...

Mi se pare deja geniala cartea doar din ce imi povestesti. Iar despre autoarea Corina Benescu, toata cinstea si respectul. Sincer uite ca nu stiam de cartea publicata. O voi cauta si eu, cu siguranta. Iti multumesc ca ai impartasit si cu noi asa delicii citite !

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Ancuta!