marți, 14 februarie 2023

POVESTIRE

 

PUTEREA SFINTEI LITURGHII

In urma cu trei ani am primit o scrisoare din orasul Katerini in care se afla un pomelnic. Am luat legatura cu persoana respectiva si, printre altele, mi-a spus ca are un copil de cinci ani, dar ca sotia lui nu mai poate ramane insarcinata. Cu toate ca a fost pe la diferiti medici si a urmat tot felul de tratamente nu s-a rezolvat nimic. M-a rugat sa-i pomenim la Sfanta Liturghie.

I-am pomenit timp de 40 de zile, dupa care primesc un telefon de la el, spunandu-mi, plin de bucurie, ca sotia lui a ramas insarcinata.

Dupa cateva zile m-a sunat din nou, sa-mi spuna ca are un prieten care este casatorit de cativa ani, dar nu poate avea copii. Mi-a dat numele lor si i-am pomenit si pe ei 40 de Liturghii. Cu ajutorul Maicii Domnului a ramas si sotia prietenului insarcinata.

La timpul cuvenit sotia lui a nascut o fetita si i-au pus numele Stela-Maria, apoi la scurt timp a nascut si sotia prietenului sau, tot o fetita, si i-au pus numele Ana-Maria.

Dumnezeu i-a binecuvantat din plin, deoarece amandoua sotiile au ramas iar insarcinate, nascand cate un baietel: primul numindu-l Dimitrie, iar pe al doilea Petru. Mare este credinta acestor oameni!

In legatura cu Sfanta Liturghie pot sa spun ca are o mare putere, deoarece multi oameni au primit ajutor de la Dumnezeu dupa ce au fost pomeniti, unii vindecandu-se chiar de cancer!. Spunea un sfant ca prin Sfanta Liturghie sunt ajutati si cei care au murit, caci mii de suflete se scot din iad si se duc in rai prin pomenirea la dumnezeiasca slujba!

(Monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti).

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Da, vindecarea deplină și îndeplinirea celor mai arzătoare dorințe(bune) se înfăptuiesc prin cea mai frumoasa slujbă a Ortodoxiei, Sfânta Liturghie!
Mulțumim Domnului pt toate darurile Sale către noi!

din casuta noastra spunea...

Slava lui Dumnezeu pentru toate!
Ne spunea un parinte ca prin participarea la Sfanta Liturghie ii multumim lui Dumnezeu, in modul cel mai simplu si frumos, pentru toate cate le primim.

Andreea Napirlica spunea...

Sa fim și noi mulțumitori! 🙏