joi, 23 februarie 2023

MINUNI AL MAICII DOMNULUI

 

MAICA DOMNULUI PANTANASSA IZBAVESTE O FEMEIE DE DURERI INSUPORTABILE


Maica Domnului Pantanassa m-a vindecat acum trei ani (in 2015 n.ed). Aveam dureri cumplite, ingrozitoare la o masea din partea stanga de sus. Am fost la mai multi medici stomatologi din tara si in urma mai multor radiografii s-a hotarat extragerea a doua masele. Dupa extragere, timp de un an si jumatate, durerile erau de nedescris. Mana stanga nu o mai puteam controla, era moale, fara putere, iar ochiul stang mi se inchidea si nu aveam putere sa-l deschid.

Luam antibotice si calmante foarte tari. Atat puteam sa spun in acele dureri: aprindeti lumanarea, Doamne, nu ma lasa sa mor. Nu pot exprima in cuvinte durerile. Vazand ca nu am nici o sansa si ca doctorii dau din umeri, m-am hotarat sa citesc Paraclisul Maicii Domnului Pantanassa in trei zile de 40 de ori. Specific faptul ca am o fetita si stateam cu spaima ca voi muri si ce se va face fara mine…

Dupa citirea Paraclisului Maicii Domnului Pantanassa in trei zile de 40 de ori, cu lumanarea sfintita de la Inviere, dupa doua zile nu am mai avut nimic; nici pana in ziua de azi.

De atunci nu m-au mai durut niciodata maselele.

Multumesc din suflet Maicii Domnului Pantanassa.

                                                                                          (Maria)

(Maica Domnului, izvor nesecat de iubire-Minuni contemporane)

2 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Bucură-te bucuria noastră, care intru nevoi nu ne lași pe noi, Maica pururea Fecioara!

din casuta noastra spunea...

Amin!