vineri, 3 februarie 2023

POVESTIRE

 

VINDECAREA UNEI SPORTIVE DE PERFORMANTA

Sunt mama a trei copii minunati, iar fiica cea mai mare joaca de mai multi ani baschet profesionist. De fiecare data cand participa la competitii mai importante, impreuna cu toata echipa trece un examen medical la clinica sportiva.

Ultima data cand a fost la comisia medicala, rezultatele ecocardiografiei au fost foarte proaste si medicii i-au spus ca nu mai poate sa participe la concurs si ca ar trebui vazut daca nu ar fi bine sa obtina incadrarea intr-o grupa de invaliditate, in nici un caz nu mai putea face sport profesionit.

Cred ca va inchipuiti starea noastra. Nu stiam ce sa fac si cum sa-mi ajut fiica. Am inceput sa caut pe internet diverse articole si informatii despre boala cu care a fost diagnosticata, dar si despre cei mai buni speicalisti in domaniu, dar din intamplare, stand pe internet,am aflat despre minunile Sfantului Spiridon!

Urmatoarele doua saptamani am citit Acatistul Sfantului si l-am rugat sa ne ajute. Chiar daca nu aveam o credinta puternica ca totul va fi bine, Sfantul ne-a auzit si ne-a ajutat! La urmatoarea ecocardiografie medicii nu au depistat nici o anomalie. Erau uimiti ca este posibil asa ceva, dar eu eram convinsa ca s-a intamplat o adevarata minune.

Dumnezeu, prin mijlocirea Sfantului Spiridon, ne-a auzit si ne-a ajutat.

In viata noastra au loc adevarate minuni, trebuie doar sa credem!

Dumnezeu sa ne pazeasca pe toti.

                                                                                                            Olga Jucovici

(Bateti si vi se va deschide-povestiri adevarate)

2 comentarii:

Daniela spunea...

Sfinte Ierarhe Spiridon, roagă-te lui Dumnezeu pentru noi!

Tandreţe spunea...

Doamne ajută, miluiește și ne păzește pentru rugăciunile sfinților Tăi!