joi, 23 februarie 2023

AM CITIT

 

“MAINI INZESTRATE” – BEN CARSON

 


sursa foto: internet

Cartea lunii februarie, citita pentru Clubul de carte este “Maini inzestrate”, o autobiografie a medicului neurochirurg Ben Carson. Este o carte pe care o recomand tuturor, dar mai ales tinerilor. Am citit-o pe nerasuflate, la fiecare capitol avand cate ceva de invatat:

1.     Despre relatia cu mama – mama este cea care i-a insuflat dragostea pentru carte, dragostea pentru citit; recunoaste ca “fara sprijinul ei n-as fi ajuns ceea ce sunt’.

2.     Despre relatia cu Dumnezeu – intotdeauna a considerat ca Dumnezeu este cel care il ajuta in tot ceea ce face si a cerut mereu ajutorul divin.

3.     Despre lucrurile cele mai importante: familia si activitatea propriu-zisa de neurochirurg;

4.     Despre sistemul THINK BIG – cheia succesului, care poate fi aplicat de fiecare dintre noi. Nu voi spune in ce consta acest sistem. Va las pe voi sa il descoperiti.

 Iar la final doua citate care mi-au placut:

Indiferent de domeniul in care lucrezi, daca te straduiesti sa inveti cat mai mult si sa castigi experienta, munca ta va fi rasplatita”.

Indiferent de domeniul ales, in momentul in care am inteles ca fiecare obstacol nu face decat sa ne pregateasca pentru urmatorul, putem fi siguri ca ne aflam pe drumul care duce la succes”.

 


7 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Fascinanta lumea neurochirurgiei!

din casuta noastra spunea...

Asa este!

Maria spunea...

,,Să nu faci rău " carte scrisa tot de un neurochirurg :)

Daniela spunea...

Recunosc că nu am citit această carte, însă cu siguranță mi-ar plăcea să o fac, cât de curând.
Am văzut însă filmul făcut după ea și mi-a plăcut nespus. Și de obicei, filmele nu se ridică la înălțimea cărților după care sunt realizate.

din casuta noastra spunea...

In schimb, eu vreau sa vad filmul. Am tinut sa citesc mai intai cartea, tocmai din acest motiv pe care l-ai spus: filmele nu se ridica la inaltimea cartilor.

Anca M spunea...

Ma faci curioasa, chiar ca o sa caut ! Multumesc de recomandare !

din casuta noastra spunea...

Abia astept sa imi spui daca ti-a placut Ancuta!