joi, 2 februarie 2023

POVESTIRE

 SFANTUL MARE MUCENIC PANTELIMON

In una din zile, am observat ca atunci cand indoi mana, simt o durere. Deasupra venei s-a format o inflamatie. Spatiul afectat crestea rapid. Am mers la medic, mi-a uns mana cu un unguent, mi-a bandajat-o si mi-a spus sa revin.  A doua zi, mi-au scos bandajul si au repetat procedura, doar ca tratamentul nu aducea nici un rezultat. Dupa o saptamana, medicul mi-a spus ca nu stie cu ce ma mai poate ajuta. Intre timp, abia daca mai puteam face ceva cu mana afectata.

Am mers la capela inchinata Sfantului Mare Mucenic Pantelimon, m-am apropiat de icoana Sfantului si am inceput sa plang. Un calugar care era in biserica s-a apropiat de mine si m-a intrebat ce mi s-a intamplat de plang asa?

-Parinte, ma doare foarte tare mana, iar medicii nu prea stiu cu ce sa ma ajute.

El m-a ajutat sa ma ridic, a luat untdelemn de la Icoana Maicii Domnului “Grabnic Ascultatoare” si de la cea a Sfantului Pantelimon si m-a ajutat sa-mi ung mana. Apoi mi-a dat sa iau cu mine si o sticluta cu untdelemn.

A doua zi dimineata, am scos bandajul si am ramas inlemnita. Inflamatia disparuse, iar locul afectat era doar putin mai roz ca restul pielii. Nu mai simteam nici o durere. Am inceput sa plang. Am ingenunchiat in fata icoanelor, aducand multumire lui Dumnezeu si Sfintilor Sai.

 

(Bateti si vi se va deschide-povestiri adevarate)

4 comentarii:

Daniela spunea...

O, Mare Mucenice şi Tămăduitorule Pantelimon, Roagă-te lui Dumnezeu pentru noi!

din casuta noastra spunea...

Amin!

Andreea Napirlica spunea...

Mare facatorule de minuni, Pantelimoane, miluiește-ne!
Vindeca durerile noastre, Sfinte Pantelimon!

din casuta noastra spunea...

Amin!