joi, 1 septembrie 2022

UN NOU INCEPUT

 

LA INCEPUT DE AN

Astazi, la inceput de an va doresc voua, tuturor prietenilor mei si nu numai, ca Dumnezeu sa va daruiasca sanatate si toate cele folos spre mantuire. Ca la fiecare inceput de an si acum, va propun sa incepem cu o rugaciune

RUGACIUNE LA INCEPUTUL ANULUI BISERICESC

“Stapane Doamne, Dumnezeul nostru, Facatorul a toata faptura, multumim Tie pentru toate indurarile minunate pe care le-ai facut asupra noastra in toata vremea trecuta a vietii noastre si Te rugam, intru tot Indurate Doamne: binecuvinteaza cununa anului ce a sosit cu bunatatea Ta si pazeste pe binecredinciosii crestini de pretutindeni, pe pastorii si invatatorii nostri. Amin!”

Ieri, cu ultimul acatist al lunii august am incheiat, cu ajutorul Bunului Dumnezeu proiectul pe care mi l-am propus anul trecut. Nu am reusit sa postez in fiecare dimineata, insa am reusit sa postez toate acatistele pe care le-am strans eu de-a lungul timpului.

 


Anul acesta, imi doresc sa pastrez “Postarea de dimineata”, insa ea va deveni “Un cuvant de folos” si va cuprinde o pilda, un cuvant de folos de la duhovnici, o mica rugaciune, etc.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Să vă răsplătească Dumnezeu osteneala! Multă sănătate și putere!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta. Multumesc frumos. Si tie iti doresc la fel.