miercuri, 7 septembrie 2022

JURNAL

 

JURNAL ….. OCAZIONAL (10)

In sfarsit am scapat de canicula, a venit toamna cu temperaturi placute si suportabile. Sper ca timpul sa se mentina asa, cel putin luna aceasta, pentru ca trebuie sa pun si eu la camara bunatatile pentru iarna. Seara este chiar racoare, numai bine pentru a coace painica. Ce bine miroase.

Incepand un an nou (anul bisericesc) este momentul pentru noi proiecte. Pentru ca alergia mea este din ce in ce mai puternica in fiecare an, iar aria de alergeni este foarte larga, voi incerca sa inlocuiesc produsele chimice folosite la curatenie. Pentru produsele cosmetice am facut deja acest pas: nu folosim produse cu parabeni, am eliminat spray-urile si roll-on-urile care contin aluminiu si alcool. Folosim produsele de la Elmiplant, Gerovital  si Nala.

 Mi-a placut postarea Irinei cu privire la renuntarea la vaicareala. Vorba lui Creanga “nu stiu altii cum sunt….”, dar eu am unele zile cand nu-mi convine nimic, asa ca: reconfigurare traseu😊.

 Am citit pe blogul Andreei ce rezultate frumoase au doamnele care si-au propus sa dea jos cateva kilograme. Eu, din pacate, de cand am inceput sa lucram fizic de la serviciu, am luat 2 kg (din cauza rontaielilor) pe care le resimt. In telemunca am reusit sa dau jos 4 kg. Deci, ma gandesc sa iau si eu exemplul lor si sa lupt putin cu mine, caci se poate.

 Ma bucur tare mult ca voi incepe iar activitatile cu copiii la biserica. Anul acesta unii copilasi au renuntat. Teo are un an greu pentru ca la vara va sustine examenul de capacitate, ii urez de acum bafta si ne rugam pentru el. Surorile Roxana si Bianca s-au mutat si nu mai au posibilitatea de a ajunge. Imi pare rau insa le urez din tot sufletul numai bucurii.

 Printre picaturi (adica seara inainte de adormi 😉) vizionez diverse videoclipuri cu lucrusoare tricotate si crosetate pentru copii, cu toate ca Matei creste mai repede decat reusesc eu sa lucrez.

 Ohoo, ce de proiecte. Sa vedem cat de “vrednicuta” sunt sa le si duc la bun sfarsit.

 

3 comentarii:

Ema spunea...

Frumoasă postare!
Sa aveți multe zile cu bucurie in gând si in faptă! Doamne ajuta!

Andreea spunea...

Jurnalul bunelor intenții! Sa fie un început bun și cu rezultate pe măsură.
Pentru nepoțel puteți croșeta o mărime mai mare. De exemplu ,dacă are 6 luni îi puteți face căciulițe pentru 9 luni. Și eu vreau sa croșetez căciulițe pentru fetițe, trebuie sa caut un anume model pe care l-am făcut mai demult, dar am uitat complet cum se face.

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos, Ema. Doamne ajuta! Si tie iti doresc la fel.
Doamne ajuta Andreea. Multumesc frumos pentru sfat. Asa am sa fac. Cand gasesti modelul sa ni-l arati si noua.