joi, 15 septembrie 2022

PILDE

 

POVESTIRI MINUNATE ALE PARINTILOR DESPRE NADEJDE

 

“Avva Petru, ucenic al avvei Isaia, povestea:”Cand l-am cercetat pe avva in boala lui si l-am aflat suferind prea mult, vazandu-mi intristarea mi-a spus:

-Ce este aceasta suferinta cand este nadejde de linistitre? Pe mine frica aceasta ma cuprinde: daca voi fi aruncat de la fata lui Dumnezeu si nimeni nu-mi va veni in ajutor si nu-mi va fi nadejde de linistire.”

 

“Un frate nespus de evlavios avea o mama saraca. Cand a fost o foamete mare, el a luat paine si a plecat sa duca mamei sale, insa a auzit catre el un glas:

-Tu te ingrijesti de mama tau ori Eu ii port de grija?

Fratele, cunoscand puterea acestui glas, a cazut cu fata la pamant si s-a rugat:”Tu, Doamne, porti grija de noi”-si ridicandu-se a intrat in chilia sa. A treia zi, a venit la el mama sa si i-a spus lui:

-Un monah mi-a dat putin grau. Ia-l si fa cateva paini sa ne hranim.

Fratele auzind aceasta a preaslavit pe Dumnezeu, si plin de nadejde dupa harul lui Dumnezeu a izbandit in toata virtutea.”

 

 

(Sfintii Parinti despre credinta, nadejde si dragoste)

Niciun comentariu: