vineri, 16 septembrie 2022

FILM

 

DRAGOSTE IN CASA DE VACANTA

 


Dragoste in casa de vacanta este o comedie romantica foarte frumoasa.

Julie, este o profesoara indragostita de opera lui Shakespeare, in special de piesa “Romeo si Julieta”. Cel mai mare vis al ei este acela de a ajunge la Verona. Iata ca a venit si momentul mult asteptat: vacanta la Verona pentru care a inchiriat o vila.

Charlie este un expert in vinuri, care vine de mult timp la Verona in interes de serviciu. De fiecare data el rezerva aceasi vila.

Dintr-o incurcatura, a avut loc o dubla rezervare a vilei. Mai departe va las pe voi sa descoperiti ce s-a intamplat.

2 comentarii:

Corina spunea...

Super filmul. M-am distrat maxim. Mi-a placut faza cu pisicile si maslinele.... Am inteles si eu de ce imi dispar maslinele in post...

din casuta noastra spunea...

Ma bucur ca ti-a placut. Pisicile sunt tare pofticioase.😂😂