marți, 27 septembrie 2022

KARPATIA HORSE SHOW

 

UN REGAL ECVESTRU

In acest week-end, la Domeniul Cantacuzino de la Floresti a avut loc, dupa o pauza de doi ani, Karpatia Horse Show, un spectacol ecvestru minunat, cu numeroase probe la care au participat sportivi din diverse tari. Desi am avut abonament pentru toate cele trei zile, nu am reusit sa mergem decat sambata, destul de putin si duminica toata ziua.

Festivalul se adreseaza in mod special iubitorilor de cai, insa oricine a dorit sa petreaca in natura una-doua zile sau intreg week-endul, sunt convinsa ca nu s-a plictisit.

Eu si sotul am mers, in primul rand, pentru a admira frumusetea si eleganta competitiilor ecvestre, insa nu am ratat nici celelalte zone.

In arena principala si cu traseu pe domeniu, sambata am admirat crossul la 1* si 2*.

 






Duminica, in arena principala, am urmarit cu interes proba de obstacole 1* si 2*. La o stea castigatoarea probei a fost concurenta din Romania, iar la doua stele o concurenta din Bulgaria. Ce emotii s-au simtit cand a fost intonat Imnul Romaniei, iar toti spectatorii s-au ridicat in picioare.






castigatoarea din Romania


castigatoarea din Bulgaria

La competitia de atelaje, din pacate am pierdut maratonul atelajelor cu doi cai, o proba extrem de spectaculoasa, insa ne-am delectat duminica urmarind proba de conuri atelaje cu 2 cai (trecerea atelajelor printre obstacole).

 





Ca o noutate, anul acesta am putut urmari si o demonstratie de “Voltija” – acrobatie pe cal, sustinuta de micile gimnaste din Oradea.

 








Un alt moment placut a fost acela al dresajului. Eleganta si frumusete, o legatura extraordinara intre cal si calaret.

 


Ca o concluzie, tot ceea ce tine de echitatie, arata frumusete si eleganta.

De la acest festival nu au lipsit multe alte puncte de atractie, insa despre acestea in urmatoarea postare.


Niciun comentariu: