vineri, 30 septembrie 2022

KARPATIA HORSE SHOW

 

UN REGAL ECVESTRU-ULTIMA PARTE

 

Spuneam in prima postare ca de la acest festival nu au lipsit si alte puncte de atractie.

Un sector aparte a fost destinat mesterilor artizani. Fiind un festival care se respecta, au lipsit din peisaj acele tarabe pline cu jucarii ieftine chinezesti si am admirat munca fiecarui expozant in parte, fiecare lucru expus fiind rezultatul multor ore de migala.

 












Copiii au avut amenajata o zona speciala, unde s-au putut recrea in voie, fie jucandu-se, fie desenand, pictand, etc.

 



 In zona de fast-food toate gusturile au fost satisfacute, incepand de la cockteiluri, la tot felul de preparate si incheind cu cele mai diverse deserturi si racoritoare.


inghetata artizanala - delicioasa

eu am servit ciocolata fondanta cu sare de mare si struguri capsunica
sotul a servit caramel fleurs de sel si limoncello


bere artizanala

diverse tarte


sucuri naturale care au la baza catina

ciocolata si menta

ciocolata si fistic

Duminica, am putut admira masini de epoca, intr-o frumoasa expozitie,






iar la final o parada a costumelor.




Am petrecut doua zile minunate.


Niciun comentariu: