marți, 20 septembrie 2022

CARTE

 

“A TA PANA IN ZORI” de Teresa Medeiros

 


In concediu, desi am inceput cartea “Sensul vietii” am renuntat pentru ca nu aveam dispozitia necesara pentru a citi o carte serioasa, asa ca am lasat-o deoparte.

De ziua mea, am primit de la copii in dar un Kindle. M-am bucurat, l-am incarcat cu cartile pe care le am descarcate de pe diverse site-uri si l-am pus deoparte, dar l-am luat cu noi, ca sa fie. Si ce bine mi-a prins, pentru ca, in multitudinea de carti am gasit-o pe aceasta, care m-a captivat.

Este o frumoasa poveste de dragoste intre tanarul conte Gabriel Fairchild care a ramas orb in urma bataliei de la Trafalgar si frumoasa infirmiera Samantha Wichersham care vine pentru a-l ajuta.

2 comentarii:

mm spunea...

Și Teresa Medeiros are serii întregi de cărți, le-am citit demult și nu îmi aduc aminte cine știe ce detalii numai starea de relaxare rămasă în urma lor, cred că le-aș numi cărți hygge, știi de când le deschizi că totul se termină bine și așa și e.:)

din casuta noastra spunea...

Intr-adevar, la finalul cartii, am ramas si eu cu acea stare de relaxare. Am descarcat ceva carti ale autoarei. Timp imi trebuie sa le pot citi.