duminică, 4 septembrie 2022

IN CONCEDIU-MEHEDINTI

 

JURNAL DE CONCEDIU – SEJUR LA CONACUL BOIERULUI PONOARELE

Toata noaptea a plouat, o ploaie bogata si linistita de toamna. Chiar si cand am plecat ploua, atat de tare, incat apa curgea la vale pe sosea.

De fapt, ploaia a fost cea care ne-a insotit tot drumul. Cand am ajuns in Strehaia, am poposit putin si la manastirea cu acelasi nume.
















De la Strehaia, urmatoarea oprire la fost la manastirea Gura Humorului, la o distanta de 3 km de soseaua nationala. Doamne, cred ca a fost singurul drum plin de hartoape. Cand am ajuns, turna cu galeata. Am intrat, ne-am inchinat si acasa.





Am ajuns seara, obositi si infometati, dar relaxati si bucurosi de un concediu care ne-a mers la suflet.

Multi spun ca nu merg in concediu in tara din cauza mizeriei (pe care tot turistii o fac, nu pica din cer) si a drumurilor proaste. Ei bine, pot sa va spun, ca in acea zona drumurile sunt foarte bune, e o placere sa circuli pe ele. De asemenea, este foarte multa curatenie. In sate uitate de lume, deseurile menajere sunt puse in tomberoane, dar in saci stransi la gura. Parcarile sunt dotate cu tomberoane imense, cu bancute unde te poti opri. De asemenea, oamenii din sate, parca se intrec in curatenia din curti si multitudinea de flori. Casutele, in marea majoritate sunt joase, insa foarte cochete si ingrijite. O placere sa privesti in jur.