marți, 20 septembrie 2022

DESPRE RUGACIUNE

 

DESPRE RUGACIUNEA PENTRU DUHOVNIC

Parintele Teodosie mi-a spus ca in Joia Mare s-a slujit rugaciune de obste pentru sanatatea mea. Imi amintesc ca atunci am simtit o usurare deosebita. Va rog, fiii mei, pomeniti-ma in sfintele voastre rugaciuni!. Cand sunteti in biserica, in timpul Proscomidiei rugati-va pentru mine, indeosebi in aceste clipe deosebite: “Ajuta, Doamne, pa parintele nostru duhovnic, egumenul Varsanufie” – si eu ma voi ruga pentru voi, si atunci legatura duhovniceasca dintre noi nu se va rupe.

Iata, in fiecare zi se implineste o minune pentru mine pacatosul: am aproape 70 de ani, Ii multumesc si Ii dau slava lui Dumnezeu ca am putere si in aceasta zi. Cand m-am imbolnavit, m-am gandit ca nu ma voi mai ridica, insa m-am ridicat prin rugaciunile voastre. Pentru mine s-au rugat in multe locuri, mai cu seama in manastirile de maici. Cand eram bolnav nu credeam ca ma voi mai ridica. Insa de cum s-au rugat pentru mine am primit puteri.

 

(sursa: Parintii din pustia Optina- despre rugaciune)

Niciun comentariu: